Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 26

260109.


不知道

自己是不是

太依赖人了呢



家中我是排行最小
上面只有个哥哥

所以
不管什么事
都会由他们处理



我 - 温氏千金?

可以算是吧

虽然不是属于有钱的千金

但我只能说
有些事方面

我真的活到想个公主


无理取闹的性格

爱撒娇爱闹脾气

经不起挫折,失败
就是因为这样而有的吧?


就是改不了
试过了

可能是没真正努力过吧



有些事
失败多次了
会很没信心的了



但生活

不能就此中断

我该怎么
做?
我努力
很努力
想把什么都不是的我

变成能被注意到的我




努力
没结果
该放弃?


@>@>@>@>@>@>@>@>@>@>@>@>@>@>


今年的新年

很可惜

不能回家过年


二十年来
第一次
没回家
没和家人过新年


老实说
很想回家
很想回去
散心



散心?
人家说我想太多
可是
我想的东西

都不是真的吗?
或许真的是
自己想太
多了


或许是天注定了
不能回家
想太多了吗?
不知道...


年除夕
上了云

天气不怎么好
老是下雨
难道天也为我没回家而哭?


哈哈
想太多了
因为天气不怎么好
也不能
在外themepark玩了


晚上
看了电影就下山了
一整天都下着雨
下山了也一样



今天
年初一了
没出去
呆在家
以前
现在可还是

在拜着年呢


红包红包
啊...
今年少了好多红包


好想家人
听到妈咪的声音
眼眶红红了
好想哭
好想
抱个人大声的哭


心情谁会知道?
心事谁会知道?



我到底怎么了..





xoxo

11 comments:

Unknown said...

hw do u spend ur cny holiday?

adeline said...

Ehemm..
Didnt really celebrated cny.
Gathered with friends, went to genting and stayed in my room.
Pathetic.
Anyway, do I know u?

Unknown said...

hurm, u didnt know me..
Just i found out ur blog somewhere and started get to follow.. ^^

adeline said...

owh.
haha.
saw ur profile.
from sarikei?

so..
any comments on my blog?
they say it's too emo.
hmmmph..

how u celebrate ur cny?
in hometown?

Unknown said...

i didnt back for CNY this time cox next week still having exam.
so, just spend my time at my room lor.
about ur blog.. may be emo but i dun think it'd a negative approach, lolz~
better be true to ourselves rather than cheating ourselves.
=D

adeline said...

hmmm.
yea.
being true to ourselves rather than putting a mask on.

so where are u studying?
not in sarawak?

Unknown said...

lolz.. TARC.. 2nd year diploma in building architecture~
very sien lo.. cant back to hometown during cny..

adeline said...

owh.
same la.

Tarcian.
why needa have exam during cny?
so sucks!

we shud go on a student strike
XD

Unknown said...

they said that it occurs every 2 years..
=(
by d way, can i hv ur msn?

adeline said...

it's same with my email.

Unknown said...

erm.. paiseh.. i cant find ur email at ur blog..
by d way.. do add me~ dar3_d3vil88@hotmail.com ..